Байерн Мюнхен

Байерн Мюнхен
Стани фен 2147
Пълно име ФК Байерн Мюнхен
Прозвища Баварците
Основан 0000
Държава Германия
Град Мюнхен
Президент Карл Хопфнер
Старши треньор Карло Анчелоти
Стадион Алианц Арена (капацитет - 75000)
Адрес Säbener Straße 51 81547 München
Вечни съперници 1860 Мюнхен
Уебсайт www.fcbayern.de

За да пишете коментари, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Toshiro1900
Toshiro1900
10.05.2016 14:36

Докато уинърци спат, да кажа че вече купихме Матс Хумелс и Ренато Санчес от Бенфика. Да са ни честити!

Anatoli93
Anatoli93
07.01.2016 18:44

Колеги четох, че сме дали и Синан Курт на Херта, но незнам дали е наем или перманентен трансфер... какво подяволите правят ръководството всички млади таланти напуснаха...остава лятото да избягат Гаудино, Бенко и Хьойберг ...

sksw
sksw
02.01.2016 12:23

Честита Нова Година и Честит Нов Треньор на всички фенове на Байерн. Дано 2016 бъде още по-успешна и нашия любим отбор да спечели всичко което е възможно в Германия и Европа ! Живи и здрави бъдете.

IvailoGeorgiev
IvailoGeorgiev
20.12.2015 14:53

Честито, честито! Много успехи ви пожелавам догодина с него !

IvailoGeorgiev
IvailoGeorgiev
20.12.2015 13:41

Гледам тука новини, че Анчелоти е новият ви наставник ... официално ли е вече?

Anatoli93
Anatoli93
20.12.2015 14:19

Вече е официално да! *smile* Честит да ни е !

barca_samuraj
barca_samuraj
07.11.2015 21:44

Абе няма ли да загубите някой мач за разнообразие, а? *joking*

sksw
sksw
05.11.2015 20:36

Единствения тим на Байерн, който може би е на нивото на този в момента е онзи велик тим с Герд Мюлер начело от миналото. Дори Байерн на Хайнкес, неможе да се сравнява с този по резултатност. Ако си направите труда да погледнете сезона в който Байерн спечели требъл до момента в който се намира този в момента, ще разберете че по всеки един показател Байерн 2015 е пред онзи. Това да биеш отбори като Волфсбург, Арсенал, Дортмунд, Леверкузен с по 5 гола вкарани е нещо феноменално.

sksw
sksw
08.11.2015 01:31

Титлите не винаги олицетворяват играта, която е показана *smile* Понякога за да спечелиш дадена титла, трябва и голяма доза късмет, разбира се и други фактори (контузии, моментна форма и т.н.). А и този сезон е по средата си и тепърва ще разберем какви титли ще донесе този състав в Мюнхен. За момента обаче, този Байерн превъзхожда който и да било друг тим от предишни години по всяка статистика.

stokilarakia
stokilarakia
07.11.2015 16:14

Важни са титлите, а не резултатите в конкретни мачове, Бояне. *smile*

sksw
sksw
05.11.2015 20:34

Забравих да спомена и Гладбах, които в групите до момента направиха 2 равни мача с Ювентус, които освен че са шампиони на Италия, бяха и финалист в ШЛ *smile*

sksw
sksw
31.10.2015 23:27

Ами да ти кажа, доста от играчите в момента са там заради него. Гуардиола привлече Левандовски, Марио, Коста, Коман и Тиаго, както и Алонсо, а всички те са кажи речи твърди титуляри, даже са си твърди титуляри. В момента Байерн играе невероятен футбол този сезон, който няма нищо общо с предходните. Много ясно ,че неможе да бие всеки мач, но футбола е от най-високо качество.

sksw
sksw
05.11.2015 20:31

Нямам за цел да се заяждам, но позволи ми да не се съглася с теб. За футбола преди години няма да споря, защото това е дълга тема. Не мисля изобщо, че футбола в момента е на по-ниско ниво от преди години, но както и да е. За Бундеслигата обаче ще поспоря. Преди бе по-ОСПОРВАНО първенство, но не и по-силно. В момента и в последните години Бундеслигата е много силно първенство и дори миналия сезон бяха дали статистика според която, тя превъзхождаше всички други евро първенства. Отборите от Германия правят супер срещи в Европа и преди 2 години имаше и немски финал дори. Това че Байерн в момента доминира и води убедително, както и през последните 3 години, не означава че първенството е слабо ! Отборите зад Байерн не са изобщо слаби. Спрямо Байерн са, но спрямо други тимове не са. Давам пример как Шалке, които са супер неубедителни изпотиха сериозно Реал миналия сезон, Дортмунд преди 2 години буквално смаза Реал, в годината в която Реал спечели 10-тата Дортмунд на реванша успя да стопи 2 от 3-те гола пасив от първия мач и уцели греда. Бяха на косъм от това да вкарат Реал в продължения тогава. Тази година Леверкузен, които също не са постоянни и са на етапи, успя да изпоти Барса и да загуби в края минимално с 2:1, а Барса е шампиона както знаем всички. Волфсбург също изпотиха Юнайтед преди 3 седмици и изгубиха само с 2:1. Байерн всички си ги знаем какво правят. Така че немското изобщо не е слабо, напротив има много силни отбори и това че Байерн е убедителен лидер не променя стойността на първенството. Ако гледате другите мачове и битката от 2 място назад, ще разберете за какво говоря. А и мисля че, Байерн не доминира само в Германия, както помните преди време би Барса 7:0, Базел 7:1, Рома с 7:1, доста често бие с по 5 вкарани гола и този сезон в групова фаза и т.н. Сега и Арсенал паднаха с 5:1, точно толкова с колкото паднаха и Волфсбург и Дортмунд за първенство, макар мач с мач да не си приличат. Така че Байерн си бие и в Европа и е доминиращ тим, не само в Германия. Пак казвам когато говорите за класата на дадено първенство, гледайте всички тимове, не само някой определен. Немското първенство се състои от 18 тима, не само от Байерн. Това е което имам да кажа, пак повтарям без да се заяждам.

Sasho_Ivanov
Sasho_Ivanov
05.11.2015 14:08

Аз се съгласявам с мнението ти.Не само, че преди години футбола бе на по-високо ниво, а също така Бундеслигата беше доста по-силно първенство.*smile*

stokilarakia
stokilarakia
03.11.2015 16:13

Никой не говори за загубата от Арсенал, не може всеки мач да се бие. Просто не може класата на който и да било от тези да се доближи до тази на звездите, които сме имали преди. Преди футбола беше къде, къде ПО от сега и го знаеш много добре. Няма нужда целия тийм да е пълен с индивидуални звездички, защото все пак това е отборна игра. Искаш да ми кажеш, че сега играта ти харесва повече от който и да било минал сезон? Разбира се всеки с мнението си.. Просто моето е различно от твоето.. Но този състав не ми е от любимите каквото и да си говорим *smile*

sksw
sksw
03.11.2015 11:52

Нямало е да и това го каза къде къде по-известна и разбираща футбола фигура и бих казал легенда на немския футбол *smile* Никога в цялата история на клуба е нямало толкова силни играчи на едно място. Да, имало е силни играчи, но не и толкова много заедно. Само погледни нападението ни. Няма нито един който да не е звезда и да не е от световна класа. Като почнеш от Лева, през Мюлер, Дъглас Коста, Робен, Рибери, Гьотце и т.н. и стигнеш до Коман. Всеки един от тях притежава невероятни качества и може да обърне всеки отбор за секунди. Това че Байерн изгуби от Арсенал не променя нищо.

stokilarakia
stokilarakia
01.11.2015 11:19

Защо ми говориш глупости? Говориш ми сякаш не е имало по-добър състав на Байерн никога?! Спри моля те *joking**joking*

General96
General96
24.10.2015 09:54

Нойер направи страшно спасяване срещу Арсенал.

Феновете на Байерн как мислите, Нойер задминал ли е Оливър Кан?

Sasho_Ivanov
Sasho_Ivanov
05.11.2015 14:02

Според мен все още не е задминал Оливър Кан.Нойер е страхотен вратар, умее да борави с топката, но Кан не само, че беше невероятен вратар, но и истински лидер на терена.*smile* Разбира се, всеки има различно мнение от моето.*smile*

stokilarakia
stokilarakia
31.10.2015 12:50

Тоя състав да не би да е изграден от Гуардиола? Какво постигна той с този отбор?

sksw
sksw
30.10.2015 14:18

Байерн много слаб ли ти се вижда този сезон ? И не започвай с това как Арсенал били победили, защото това не е никакъв фактор и ще видиш в Германия какво ще им се случи. Аз по силен състав на Байерн и игра от Байерн не съм виждал досега, откогато гледам този тим, за вас незнам.

stokilarakia
stokilarakia
30.10.2015 09:51

Дано по-скоро Анчелоти да го замества, че не мога да си гледам отбора вече..

MiTaKa_D
MiTaKa_D
25.10.2015 22:08

Като се махне Гуардиола ще е възможно да спечелим абсолютно всичко.*wink*

MiTaKa_D
MiTaKa_D
25.10.2015 14:47

Още му трябва.

stokilarakia
stokilarakia
25.10.2015 14:27

Аз лично мисля, че да. И двамата са невероятни, както и целият ни състав тази година. Изградили сме 2 отбора от играчи, с които можем да спечелим абсолютно всичко.

sksw
sksw
19.10.2015 10:16

Когато се върнат Рибери и Робен, както се изказа един виден немски журналист определяйки Байерн като "непобедимо чудовище", нещата ще станат страшни за противниците. Аз лично не виждам защита по света която да може да неутрализира Робен, Рибери, Коста и Коман наведнъж, ако са на терена заедно. А аз съм сигурен, че Гуардиола ще направи така, че да са заедно.

Sasho_Ivanov
Sasho_Ivanov
23.10.2015 12:17

Не мисля, че е възможно да видим 4 крила в титулярната 11-ка.Освен Пеп да преквалифицира Коман като нападател до Лева, а Робен зад гърба им.Рибери и Коста по крилата, а Лам/Алонсо като деф. халф, в схема 4-4-2(ромб), или в схема 4-1-3-2, а + това Пеп ще трябва да се лиши от услугите на Мюлер или на Алкантара.Но ще видим, Пеп обича да си прави експерименти.

Anatoli93
Anatoli93
10.10.2015 12:25

Интересно ми е как ще ротира състава Пеп ако дай Боже всички са на разположение.. визирам най-вече Рибери и Бадщубер. По крилата ще имаме Робен,Рибери,Коща,Коман та дори и Гьотце, който не ми допада особено с роля на фланга. В защита се очаква близките седмици и Бенатиа и Кирхов да са на разположение. От всичките сезони на Гуардиола мисля, че на теория този ще имаме най-голям шанс да вземем ШЛ (ако както по-горе споменах не ни съпътстват множество контузии). Но да не летим от сега в обалците.. Гьотце ще отсъства 2 месеца заради контузията с/у Ирландия.

sksw
sksw
30.09.2015 23:24

Едно мога да кажа само. Щастливци сме, че живеем във време, в което на терена играе може би най-силния отбор на Байерн в цялата му история. Левандовски и Коста са просто две машини, Коман също все повече започва да се вписва в колектива. Сега другата седмица се завръща Робен, а се надявам скоро и Кинг Рибери. Тогава просто не ми се мисли..

Anatoli93
Anatoli93
23.10.2015 17:37

Дано да се отрази тази загуба и да вземам останалите мачовете по на сериозно. Мисля, че подценихме Арсенал и си научихме по трудния начин урока. Надявам се в реванша на Алианца да покажем истинското си лице и да спечелим убедително.

Sasho_Ivanov
Sasho_Ivanov
23.10.2015 12:20

Съгласен съм, че нищо не се знае.Много победи,с много голове и накрая Арсенал ни повалиха.Възможно и да се отрази на футболистите тази загуба.Но лично аз не смятам, че ще имаме проблеми в мачовете си от Бундеслигата.*smile*

TOTTU_2
TOTTU_2
22.10.2015 00:15

Чудя се за мача с Волфсбург за Купата на Германия след 10- тина дни?! След снощното фиаско срещу Арсенал абсолютно нищо не се знае!!!

Sasho_Ivanov
Sasho_Ivanov
10.10.2015 11:05

И на времето при Хицвелт имахме много класни футболисти като Ефенберг, Шол, Елбер и т.н. но както и да е, не смятам, че това е тема която трябва да се разисква. Аз също смея да твърдя, че до Коледа няма да има отбор който да се порадва на Х от мач с Байерн.В Бундеслигат, освен Байерн няма друг толкова силен и качествен тим. Може би Борусия изпъква от останалите отбори, но в последният мач се пролича, че просто нямат класата с която да се преборят, та дори да се противопоставят на Байерн. Иначе си прав, за сега играем много по-добре в сравнение с първите мачове в началото на сезона, което е радващо.*smile*

sksw
sksw
06.10.2015 23:15

Съгласен съм, че Байерн са имали много силни отбори и сезони, но този Байерн в момента гъмжи от талант, техника и класа просто. Аз досега не съм виждал никога Байерн да има толкова добри играчи събрани заедно. Винаги е имало отделни звезди, но сега просто всички играят феноменално. Дори новите попълнения смайват публиката. Освен, че са супер бързи всички, са и адски технични и просто е удоволствие само да ги гледаш как играят. Този сезон вече няма тики-така мики-така и слаби защити, Байерн играе отново агресивно и директно футбол, както бе при Хайнкес и резултата е видим. Няма и помен от предходните 2 сезона, когато играехме само тики-така и бяхме слаби отзад. Сега се очаква след паузата в състава да се върне и Робен, а малко след това и Рибери. А с тях, просто не виждам кой изобщо ще помирише дори равен до Коледа, без да подценявам никого разбира се.

Sasho_Ivanov
Sasho_Ivanov
06.10.2015 19:56

Лично аз не бих казал, че това е най-силният отбор на Байерн в цялата му история.Личното ми мнение е, че отборът на Хайнкенс, и този на Хицвелт, са по-добри от този на Гуардиола, който с нищо не остъпва на тези гореспоменатите, но пак казвам това е лично мое мнение, с което не ангажирам никого.